About Me

My photo
Cheras, Selangor, Malaysia

Wednesday, April 20, 2011

NIGHTMARE.....ARGHHH!!!!!

Assalam....monink u'olss...!!! hmm...pagi2 bile mangun tito terdengar bunyi hujan kt luar umah...wahhhhh!!!lebatnye!!!!! cmne nk g keje nihhhh...(hahaha...padahal g keje nek kete pn hubby yg bwk...nk wisau hape!!)mata amat ngntok...aku pun bingkas bgn..kang aku tergolek2 lagi kesiangan pai kul 10 lak..kang lmbt2 jln jem lagik...sementara nk bgn 2, teringat lak mimpi aku kul 3.30 pagi tadi...adussss.....

nih kali ke-2 aku mimpi mende yg same...TSUNAMI!!!! itu laaaa mimpi akuuu....adessss....tegak bulu roma aku time tuh...dala pale otak teringat pasal mimpi,background music die ujan lebat kat luar...haishhh...lagi r seram sejuk...

cite die cmnih...aku, my hubby n my lil' prince g la picnic kt tepi laut...wah gituuuuu....g picnic xde sesape pun...slalunye kn ramai owang....nih x...aku bertiga jew...hukhuk... anak aku time tuh ngah maen2 kat tepi pantai...tibe2 aku tgk air laut surut mendadakkkkk!!!! OMG!!!! aku ckp kat hubby aku ngan nada ala2 suara Anita Sarawak... 'BANG,APSAL AIR LAUT 2 SURUT TIBE2 NIH??' time tuh gak dr jauh aku nmpk ombak besar dtg...aku pun ape lagik....cepat2 aku songlap anak aku,LARIKKKKKK!!!!! 

larik punye larikkk, aku tgk kat blakang ombak da nak dekat dahhh... Hubby aku pulak bawak kete nk larik...kononnye cepat sket speed nak lajuuuu daripada berlari...upe2nye ampehhhhh.....JALAN JEMMM!!! TIDAKKKK!!! aku toleh ke blakang lagikkk...TIDAKKKK LAGIKKKK!!!! ombak makin menghampiri kamiii... (macam cite novel lak nih)... kitorang pun kua dari kete,larik sekuat hatiiiiii!!!! (terbayang2 lagi muke anak yg ketakutan mase tuh..huhu..) n then ade 1 bangunan (macam hotel), kitorang g nek bangunan 2 yang paling tinggi sekali (agak2 ombak xleh sampai di tahap ketinggian tuh n kitorang boleh selamat..) kitorang tgk jew ombak besar 2 merempuh segala2nya dari atas bangunan...pokok,bangunan,rumah,MANUSIAAA...

Ya Allah....hati aku merintih,menangis bile tgk kejadian tuh...macam2 perasaan yang timbul....ombak kedua datang. belasah lagi bangunan yang aku duduk 2....ombak ketiga datang....merempuh lagi dan kali nih seperti LAVA GUNUNG BERAPI!!!!! Subhanallah.... kitorang bertiga (n tetibe ramai lak dlm bilik yg kitorang duduk tuh...bile ntah dorang masuk)..berhempas pulas utk pegang tingkat bangunan supaya xpecah...(boleh gitu???) n automatically terus keadaan menjadi normal....omak tadi terus hilanggggg.....aku pun tersedar dari mimpi yang penuh thriller dan menakutkan.....Astaghfirullahal'azimmm....kali ke-2 aku mimpi nihhh...apa petandanya yew kawan2....???

No comments:

Post a Comment