About Me

My photo
Cheras, Selangor, Malaysia

Thursday, April 28, 2011

CITE HARI NIH.....

Hello u'olsss....ermmm....cite hangat kat radio pagi nih pasal isteri manje ketika mengandung...tingat la pulak kal kesah aku nih haaa time aku ngandung setahon lps...hahaha...

Manje mmg la manje tapi adakah dilayan bak seorang puteri diraja???kahkahkah...alhamdulillah la aku nih xbyk ragam nk mintak mcm2...tapi yg peningnye aku yg peknen, husband aku pun mabuk skali...boleh??so, aku pun xleh la nk manje lebih2 sbb dua2 mabuk kannnn....so,masing2 layan feeling memasing....nak manje2 pun time tito jelaaaaa.....haaaa ngko....bile mak aku masak kat dapur,masing2 terperap la dlm kete...kalau kat toilet pulak, dengar la hubby aku duk muntah2 mcm die pulak yg mengandung bagai nak rak....tapi bagus gak kalau owg lelaki nih mabuk kan...bio kan dorang nih merasa sket cmne seksanya kita time mabuk2 nih...

Jangan xtau...1/2 orang kan klu ngandung peel nye xleh dkt ngan suaminye w/pun nk tito sekatil sbb katenye 'BUSUK'....hubby aku nih patut bersyukur taw sbb aku xhalau die tito kat luar sbb aku nk tito bwh ketiak die yg ala-ala wangi gituuuu....kelassssss kauuuu......kalau die duk ajoh ngn aku, mule la aku mengendeng duk sbelah die....mmg xleh jaoh walau seminit lah...

                                                                time nih 5 bln.. =)


Pewot da memboyot ke depan sket, mintax dukung pulakkkk....hamek ngkooo...ingtkn permintaan aku xdilayan....acehhh....buat la suara manje merengek ala2 mcm budak nak mintax nenen.... "abaaanggggggggg......nak dukongggggggg........"~~~~ ahakssss.....!!!!!! lekas2 die suh kite panjat katil, "meh abang dukung...meh abang dukunggg"... kelasssssss....!!! p sekejap jela pun....5 ke 10 saat jelaaaa...hahahaha....janji ngidam aku da lepassss...hukhuk...



ngah memboyot...time nih 7 bln..ngeh3...







2 comments:

  1. mamar : koh koh koh alus mabuk laut??? giler lah...mujor ai x ... ai kental lagi tau...adehhh~

    ReplyDelete
  2. kihkih...a'ah,alus mabuk laut....kat toilet kalau die nak mandi, tibe2 dgr die muntah...hehehe....

    ReplyDelete