About Me

My photo
Cheras, Selangor, Malaysia

Monday, April 26, 2010

HANDPHONE KU ROSAAAKKKKKKK...

huhuhu...sedeynye handphone aku rosak...tapiii,still leh pkai lagi...klu aku kol somebody,aku kene loudspeaker...klu ckp cam bese dlm tepon, aku xdgr suara somebody tu....tapi,malu r nk ckp klu kene loudspeaker...t sume org dengar...xde privacy..!!! then, aku suh la husband aku tlg tengok2 kan ape yg rosak, ape wayar yg da putus...(ikotkan wayar pale aku pn da putus...hehehe).. Belek punye belek, (ngalahkan tokey cina kedai repair handphone),akhirnyaaaaaaaaaaaaa.... handphone laaaagi teruk jadinya....LCD jadi kelam kabut...gambo sume pecah2...bile pegang jew handphone, mule la LCD problem... gmbo anak aku (buat wallpaper) pecah2 n btukar kaler mnjadi merah..!! aku sndiri jadi takot tgk muke anak aku sndiri...~weeeee~ so, bile husband aku sedar handphone aku btambah parah, aku nmpk die da jd serba salah (mngikut riak mukenya laaa...) so,dengan muka org yg hensem, macho lg kacak bergaya, husband aku pn mule kn mukadimahnyeee.... "yang,sowieyyyyy...abg da rosakkan handphone yangggg...
hmmm...mule2 tu panas gak la ati aku tp bile aku tgk muke die, so aku pn kate "xpela bang, nk wat cmne..." huhuhu...xpela, bln 7 t tggu la blackberry or iPhone.....~weeeeeeeeeeeeeee~ =)

No comments:

Post a Comment