About Me

My photo
Cheras, Selangor, Malaysia

Monday, April 26, 2010

EDAR KAD..

hari ni aku edar kad utk majlis cukur jambul my daughter and for my 1st anniversary...pagi2 lg aku da letak kad di setiap meja staff yg aku kenal...erm....ade la yg duk mengusik aku.."anak tecik lg da jempot pkai kad?" aku pn jwb laaaaa..."skng zaman moden,pkai la kad...klu leh sy nk jer jmpot pkai facebook...lg sng,xpyh bazir duit...anta kad kne pkai ink,kertas lg...membazirrrr...!" hahahaha....aku jwb pn xdela pedas sgt kn sbb nk jage ati kakak yg tua lg mulut cm sial....aku jempot jew... ko nk dtg or x, sukati ko laaa...aku pn xhadap nk tggu ko kt depan umah aku time knduri tu t....pg2 lg da buat ati aku panas membuak..

ati aku sejuk balik bile kwn aku ckp "bior la die....mulot die mmg cmtu..buat xreti jew suda...anggap jew die ade sakit jiwa..." hahaha...mmg pn....ko 2 da lame aku anggap ade sakit jiwa.....

No comments:

Post a Comment